Lenktynės | Skyrius

Nuo 1988 m. Pakelo yra nugalėtojų komandų, kurios kartu su pačiais geriausiais pilotais teikia partnerius, teikiančios konsultacijas ir techninę paramą, kaip geriausiu įmanomu būdu sutepti lenktynių automobilių mechanines dalis. Šios „varomosios jėgos“ tikslas yra suteikti optimalias technines konsultacijas ir visą reikiamą patirtį, norint efektyviai patenkinti ir patenkinti kiekvieną lenktynių automobilio poreikį.
Norint ištirti maksimalų patikimumą užtikrinančius gaminius, reikia išsamių žinių apie atskirus mechaninius komponentus ir kaip jie sąveikauja tarpusavyje, tačiau norint pasiekti kuo geresnių rezultatų, lenktyniniam automobiliui reikia atlikti konkrečius tobulinimo darbus.

Pergalė „24 Heures du Mans“ varžybose

„24 valandos Le Mano“ yra ne tik varžybos. Tai yra automobilių sporto skyrius.

Kas laimės „Sarthe“ trasoje, eina tiesiai į legendas. Kas laimės „Sarthe“ trasoje, vainikuos karjerą ir svajonę.

„AF Corse“ pavyko dėl italų „Ferrari 458 GT2 # 51“, vairuojamų trijų tūzų: Giancarlo Fisichella, Gianmaria Bruni ir Toni Vilander.

Galutinis atotrūkis tarp „Red # 51 AF Corse“ ir antrojo „GT“ buvo didesnis nei trys ratai. Tačiau negalvok apie lengvas lenktynes. Trečiadienį vykusioje pirmoje laisvosios praktikos sesijoje Giancarlo Fisichella grasino viską sugriauti iki avarijos. Tik per rekordiškai trumpą laiką rekonstruota mašina leido 458 # 51 nuimti prestižiškiausias ištvermės lenktynes ​​pasaulyje.

Likusi dalis yra aiškios pergalės, pirminio sugrįžimo istorija – „Ferrari Body“ ir jo bendražygiai startavo iš paskutinės pozicijos „GTE Pro“ automobiliuose – kol tvirtai sugriebė komandą varžyboms nuo 11-osios ir niekada nepralaimėjo.

Ant popieriaus „Ferrari 458“ buvo automobilis, kurį reikėjo įveikti.

Su faktais AF Corse pademonstravo ir Pakelo.

Dėl informacijos

Close Menu