Le Mans Classic 2016

Kas dvejus metus „La Sarthe Circuit“ patiria stebuklingą laiko sustabdymo momentą. Varžybų amžius susimaišo ir pamiršta, kad vėl kyla praeities emocijos ir iššūkiai, kurie pagyvino šį takelį nuo 1923 m. Šis laiko paradoksas vadinamas Le Mans klasika. Tai kas dvejus metus vykstančios varžybos, išrastos 2002 m., Siekiant akivaizdžiausio tikslo - paversti geriausius klasikinius pasaulio automobilius konkurencingiausiomis planetos trasomis. Sprogstamoji formulė.

Šiemet 8-asis „Le Mans Classic“ leidimas pritraukė daugiau nei 123 000 žiūrovų ir 450 klasikinių automobilių, suskirstytų į 7 kategorijas (plokščiakalnis). Nuo 1 iki 6 platformos klasikinių automobilių segmentai važinėja nuo 1923 iki 1981 m., O paskutinė grupė (naujas šio leidimo įrašas), vadinama „Group C Racing“, apima 1982–1993 m. Lenktyninius automobilius, kurie gali važiuoti 300 km / h greičiu, panašiai kaip modernūs modeliai.

„Autorlando Sport“ yra italų GT komanda, kurią įkūrė buvęs „Porsche“ rengėjas Orlando Redolfi ir kuri visą savo gyvenimą skyrė „Porsche“ automobilių kūrimui ir paruošimui. Norėdami paminėti 45 ° metų su „Porsche“ prekės ženklu susijusį automobilių sukaktį, „Autorlando“ parodoje „Le Mans Classic 2016“ pakabino du neįkainojamus „Porsche“ modelius: 1976 m. „Porsche 934 Turbo Jägermeister“, vairuojamą Maurizio Fratti ir Andrea Cabianca, 2015 m. „Carrera“, kuri 1966 m. Pelnė P8 tašką, „Targa Florio“ ir šį „Le Mans Classic“ vairavo Mario Sala ir Marco Cristoforetti.

Nuo sausio sausio Pakelo yra oficialus „Autorlando Sport“ komandos tepalų tiekėjas. Komandos automobiliai, varžantys svarbiausiuose Europos ištvermės čempionatuose („GT Open International“, ELMS, Blancpain), aprūpinti „Krypton Racing“ serijos variklinėmis alyvomis, „Pakelo Racing“ stabdžių skysčiu ir „Racing Transmission DLS 2“.

Close Menu